~ Välkommen till I Live.blogg.se ~

Hej och välkommna till min sommardagbok. Här sammlar jag minnen och bilder från min sommar år 2013. Mina sommrar brukar försvinna alldeles för fort och så brukar minnena av dem göra med, därför är jag extra noggran med att dokumentera allt i år. Jag är osäker på om jag kommer fortsätta blogga efter sommaren. Det beror helt enkelt på hur mycket tid jag har och vart jag väljer att lägga tiden som blir över.
 
En kort presentation:
Namn ~ Marika Liew
Ålder ~ 14 år eller 176 månader
Intressen ~ Konståkning, foto, bild & musik
Gillar ~ Extrem överlevnad, kampsport, skidåkning (och snowbord, fast jag får bara ont i rumpan när jag åker det) ridning, bakning av cupcakes, bågskytte, att äta godis och mycket mer. 
Gillar inte ~ Regn, kyla, mjukisbyxor, skräckfilmer, att skämma ut mig och mögel.
 
Sommarens schema:
England ~ Isle of Wight. Från den 19 Juni och sedan 4 veckor fram.
Frankrike ~ Paris. Förmodligen någon dag på Disney Land och sedan en dag i Paris.
Skridskoläger ~ Hemma. 29 Juli och det håller på i en vecka.
Därimellan ~ Sola, bada, slappa och ha kul.
 
 
Live, yesterday, today, tomorrow.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback